Spring naar inhoud

Foto
- - - - -

Koningin Beatrix aanwezig bij Jubileumbijeenkomst 85 jaar Reumafonds

18 november 2011

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp

#1 royalfanvivian

royalfanvivian

Majesteit

• Super Member
  • 11113 berichten
  • Interests:Alle Oranjes!

Geplaatst 18 november 2011 - 08:16

RVD, 3 oktober 2011, nr. 256: Hare Majesteit de Koningin woont op vrijdag 18 november 2011 in de Ridderzaal in Den Haag de Jubileumbijeenkomst bij van het Reumafonds.

Het Reumafonds bestaat 85 jaar. De Koningin is sinds 1980 beschermvrouwe van het fonds.
Tijdens de jubileumbijeenkomst wordt onder anderen gesproken door de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, mevrouw drs. E.I. Schippers. Daarnaast zullen wetenschappers de laatste ontwikkelingen toelichten met betrekking tot behandeling van reuma en artrose. Anita Witzier, sinds 10 jaar ambassadeur van het Reumafonds, presenteert de bijeenkomst. Tevens wordt voor de achtste keer de Reumafonds Support Award uitgereikt door juryvoorzitter dr. Alexander Rinnooy Kan. Met de Support Award prijst het Reumafonds werkgevers en werknemers die een collega met reuma ondersteunen en wordt de aandacht gevestigd op het belang van openheid over reuma op de werkvloer.
Ruim 2 miljoen mensen in Nederland leven met reuma of artrose. De meerderheid van deze mensen is jonger dan 65 jaar. Al 85 jaar zet het Reumafonds zich in voor de bestrijding van reuma, het geven van voorlichting en het behartigen van de belangen van mensen met reuma en artrose. Ruim 60% van de inkomsten van het fonds is bestemd voor de financiering van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek. Dit heeft onder andere al geleid tot verbeterde behandelingen waardoor er minder pijn en stijfheid optreedt en er minder zichtbare gevolgen zijn zoals vergroeiingen en het gebruik van een rolstoel. Zolang reuma nog niet te genezen is, blijft het Reumafonds zich inzetten om verder onderzoek naar de oorzaak en voorkomen van reuma te bevorderen.

RVD
Juliana : "Ik hou niet van prrrotocól, dat is gewoon m'n natuurlijke vijand!"

Geplaatste Afbeelding

Awards 2007 t/m 2009 - Website: http://www.royalfanvivian.nl/

#2 S175

S175

Sanne

• Super Member
  • 6526 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 16:18

Tijdens deze bijeenkomst kreeg Anita Witzier, al 10 jaar ambassadeur voor het Reumafonds, in bijzijn van de koningin, van Minister Kamp (Sociale Zaken) een koninklijke onderscheiding. Zij presenteerde de bijeenkomst.

Geplaatste Afbeelding
RVD © ANP, foto: Lex van Lieshout.

"... We zijn allemaal bedoeld om te stralen, zoals kinderen dat doen. We zijn geboren om de glorie van God, die in ons is, tot uitdrukking te brengen.
Dit is niet slechts weggelegd voor een enkeling van ons, maar voor ons allen!
Als we ons eigen licht laten schijnen, geven we onbewust anderen de vrijheid dit ook te doen! ..."

Nelson Mandela

"Creativity is allowing yourself to make mistakes.

Art is knowing which ones to keep."

Scott Adams

P.s. In het Quiz topic vindt je weer een nieuwe quiz! Dit keer een vragenquiz met als onderwerp Noorwegen! Lever je antwoorden per PB bij mij in voor 22 mei!

#3 Amaliaatje

Amaliaatje

Dedicated follower of Royalty + ATR reporter

• Super Member
  • 14755 berichten
  • Interests:Alle Europese royals, maar vooral Máxima en Diana!

Geplaatst 23 november 2011 - 21:02

Dat was even zoeken naar de foto's, link was beetje 'te breed' :king:

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Geplaatste Afbeelding

#4 S175

S175

Sanne

• Super Member
  • 6526 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 21:12

Dat was even zoeken naar de foto's, link was beetje 'te breed' :king:

Sorry! Ik dacht dat 't nu gelukt was, maar niet dus! :( Zal 't even aanpassen, want dit is niet de bedoeling natuurlijk!
EDIT: Ik heb de link weg gehaald want wat ik ook probeer ik krijg niet alleen de fotogallerij van de koningin in Den Haag erin....

"... We zijn allemaal bedoeld om te stralen, zoals kinderen dat doen. We zijn geboren om de glorie van God, die in ons is, tot uitdrukking te brengen.
Dit is niet slechts weggelegd voor een enkeling van ons, maar voor ons allen!
Als we ons eigen licht laten schijnen, geven we onbewust anderen de vrijheid dit ook te doen! ..."

Nelson Mandela

"Creativity is allowing yourself to make mistakes.

Art is knowing which ones to keep."

Scott Adams

P.s. In het Quiz topic vindt je weer een nieuwe quiz! Dit keer een vragenquiz met als onderwerp Noorwegen! Lever je antwoorden per PB bij mij in voor 22 mei!

#5 Amaliaatje

Amaliaatje

Dedicated follower of Royalty + ATR reporter

• Super Member
  • 14755 berichten
  • Interests:Alle Europese royals, maar vooral Máxima en Diana!

Geplaatst 23 november 2011 - 21:24

mij lukt het ook niet... :blush:

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Geplaatste Afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: 18 november 2011

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers