RVDPrinses Máxima bezoekt 19 januari 2012 vrijwilligersorganisatie Stichting Wilskracht
RVD, 23 december 2011, nr. 329: Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden bezoekt donderdagmiddag 19 januari 2012 vrijwilligersorganisatie Stichting Wilskracht in Reuver.
Aanleiding voor het bezoek is de viering van het 10-jarig bestaan van haar Hotel de Botel, een crisisopvang voor vrouwen.
Stichting Wilskracht zet zich in voor vrouwen die te maken hebben (gehad) met uiteenlopende vormen van geweld. Naast tijdelijk onderdak, biedt de Stichting zelfhulpgroepen. In deze groepen wordt, onder leiding van ervaringsdeskundigen, gesproken over eigen ervaringen en wordt elkaar de helpende hand geboden. Stichting Wilskracht werkt samen met verschillende hulpverlenende instanties. De Stichting wil met haar inzet vrouwen een nieuw vooruitzicht op een actief en sociaal leven geven.
Maxima bezoekt vrijwilligersorganisatie Stichting Wilskracht
Geplaatst 18 januari 2012 - 23:35
Geplaatst 19 januari 2012 - 09:26

Geplaatst 19 januari 2012 - 09:47

Geplaatst 19 januari 2012 - 09:52
Tja, ik was nog niet eens een half uurtje te vroeg. Dus eigenlijk snap ik niet heel goed waar je over valt... Ik dacht dat het een dag van tevoren mocht, dat zal ik dan verkeerd hebben.
Dat maakt toch niet uit prinses!

Awards 2007 t/m 2009 - Website: http://www.royalfanvivian.nl/
Geplaatst 19 januari 2012 - 12:16
Geplaatst 19 januari 2012 - 12:44
May flowers always line your path and sunshine light your day. May songbirds serenade you every step along the way.
May a rainbow run beside you in a sky that's always blue. And may happiness fill your heart each day your whole life through.

Kijk ook eens op mijn site: www.fanvanmaxima.nl
Geplaatst 19 januari 2012 - 14:16
May flowers always line your path and sunshine light your day. May songbirds serenade you every step along the way.
May a rainbow run beside you in a sky that's always blue. And may happiness fill your heart each day your whole life through.

Kijk ook eens op mijn site: www.fanvanmaxima.nl
Geplaatst 19 januari 2012 - 15:01
Ik krijg altijd wel een beetje opgefokte kriebels als ik dat schreeuwerige kledingmerk zie staan. Maar 't zal wel zo horen..

Awards 2007 t/m 2009 - Website: http://www.royalfanvivian.nl/
Geplaatst 19 januari 2012 - 16:42
Filmpje van vandaag (en artikel). Dagblad de Limburger
http://www.limburger.../120119323/1006
Filmpje is van het bezoek aan Landgraaf, toch?
Geplaatst 19 januari 2012 - 17:08

Uploaded with ImageShack.us
ANP
Dit is wel Reuver, foto's kun je vrij gemakkelijk uit elkaar houden, Landgraaf - met kinderen, Reuver - met volwassenen.
Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: 19 januari 2012, Reuver
![]() |
Royaute →
Belgisch Koninklijk Huis →
Actualiteiten →
Activiteiten Prinses Astrid en/of Prins Lorenz - 2012Gestart door Maxima , 19 jan 2012 |
|
|
|
Royaute →
Nederlands Koninklijk Huis →
Actualiteiten →
Beatrix ontvangt Isrealische premier NetanyahuGestart door Maxima , 19 jan 2012 |
|
|
||
Royaute →
Nederlands Koninklijk Huis →
Actualiteiten →
Maxima bezoekt muziekproject 'n klinkend perspectiefGestart door Maxima , 18 jan 2012 |
|
|
||
Royaute →
Brits Koninklijk Huis →
Actualiteiten →
Activiteiten van Queen Elizabeth en/of Prins Philip - 2012Gestart door stephanie , 17 jan 2012 |
|
|
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers