Svenskdam.se

Svenskdam.se

svenskdam.se

Svenskdam.se
Geplaatst 14 mei 2012 - 12:39

"... We zijn allemaal bedoeld om te stralen, zoals kinderen dat doen. We zijn geboren om de glorie van God, die in ons is, tot uitdrukking te brengen.
Dit is niet slechts weggelegd voor een enkeling van ons, maar voor ons allen!
Als we ons eigen licht laten schijnen, geven we onbewust anderen de vrijheid dit ook te doen! ..."
Nelson Mandela
"Creativity is allowing yourself to make mistakes.
Art is knowing which ones to keep."
Scott Adams
P.s. In het Quiz topic vindt je weer een nieuwe quiz! Dit keer een vragenquiz met als onderwerp Noorwegen! Lever je antwoorden per PB bij mij in voor 22 mei!
Geplaatst 14 mei 2012 - 13:56

Geplaatst 14 mei 2012 - 18:39
Goede vraag; ik vind het erg mooi en plechtig staan (alleen had prins Henrik de boodschap duidelijk niet meegekregen).Vanwaar de witte stropdassen?
Today I choose to hear Your voice and live - Today I choose to follow You

Geplaatst 14 mei 2012 - 18:43
Het zijn Monica Bonde en haar broer Christian Bernadotte, dat zijn inderdaad de geadopteerde kinderen van het paar.Goede vraag; ik vind het erg mooi en plechtig staan (alleen had prins Henrik de boodschap duidelijk niet meegekregen).
Lopen de twee geadopteerde kinderen van de gravin gearmd met de gravin? Zo niet, wie zijn het wel?
"... We zijn allemaal bedoeld om te stralen, zoals kinderen dat doen. We zijn geboren om de glorie van God, die in ons is, tot uitdrukking te brengen.
Dit is niet slechts weggelegd voor een enkeling van ons, maar voor ons allen!
Als we ons eigen licht laten schijnen, geven we onbewust anderen de vrijheid dit ook te doen! ..."
Nelson Mandela
"Creativity is allowing yourself to make mistakes.
Art is knowing which ones to keep."
Scott Adams
P.s. In het Quiz topic vindt je weer een nieuwe quiz! Dit keer een vragenquiz met als onderwerp Noorwegen! Lever je antwoorden per PB bij mij in voor 22 mei!
Geplaatst 15 mei 2012 - 10:07

Geplaatst 15 mei 2012 - 13:44
Volgens mij hadden ze een hechte band en 't ligt me bij dat in een documentaire Victoria en Carl Johan uitgebreid met elkaar in gesprek gingen , o.a. over C J's jeugd en jonge volwassenheid.Daniel troost een verdrietige Victoria (hadden zij een goede band met Carl J.B.? Carl Philip lijkt me ook wel erg onder de indruk).
Geplaatst 15 mei 2012 - 19:39

The only person you are destined to become is the person you decide to be
Every dream begins by taking one step
Geplaatst 15 mei 2012 - 19:39

The only person you are destined to become is the person you decide to be
Every dream begins by taking one step
0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers