Willem-Alexander der Nederlanden huwt Máxima Zorreguieta

Discussie in 'Huwelijken van 2000 tot 2005' gestart door Josie, 26 feb 2014.

1. Someone

Someone Moderator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Morgen is het 15 jaar geleden dat de koning en koningin in het huwelijk traden. Dit is wat mij betreft één van de pareltjes (qua foto's) van deze dag. Heel mooi hoe ze naar elkaar kijken! En, voor zover we weten/kunnen zien, een heel goed huwelijk (want daar gaat het uiteindelijk om; de trouwdag is slechts de start daarvan).

2. PMMF

PMMF Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    629
    Trofeepunten:
    185
    Zijn er eigenlijk leden van ATR die de bruiloft in Amsterdam hebben meegemaakt/meegevierd?

Wij hebben met familie thuis voor de buis gekeken want mijn vader is die dag ook jarig.

3. Someone

Someone Moderator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik was er evenmin bij in Amsterdam.

Nu.nl over 'koning en koningin 15 jaar getrouwd'.
    Het AD wil je laten wegzwijmelen (hun eigen woorden) - adhv veel korte video's.
    En uiteraard heeft ook het RD aandacht voor deze mijlpaal.
    Het Parool heeft als Amsterdamse krant veel aandacht voor de locatie.

Het AD heeft ook nog een kennistestje (waarbij de vraag over de geboorte van Amalia alleen incorrecte antwoorden weergeeft, maar je moet degene kiezen die er het dichtst bijzit).

4. Nynke

Nynke Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    85
    Ja, ik was in Amsterdam en met mij vele anderen. Had uitzicht op de ingang van de kerk waar het bruidspaar naar binnen en naar buiten ging, en de belangrijkste familieleden. Helaas gingen de gasten via de Damkant. Al heb ik met verrekijkertje Nelson Mandela heel in de verte gezien toen hij het koninklijk paleis binnen ging. 's Ochtends was het goed koud, maar later was het 15 graden of zo en dus best uit te houden.

5. miekje

miekje Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    160
    Gaaf Nynke! Ik heb even zitten terug kijken, maar volgens mij stond het publiek bij het huwelijk verder weg dan bij de inhuldiging, klopt dat?

6. Nynke

Nynke Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    85
    Ik heb geen idee. Arjan stond daar ergens aan de kant van de Dam, die zou het moeten weten. Ik stond aan de straatkant - aan de overkant van de straat. Tussen kerk en paleis door kon ik nog wel wat publiek zien staan en volgens mij viel het qua afstand van daar naar het paleis wel mee. Maar inderdaad mijn kant was niet heel dichtbij. Al stond ik wel mooi. Er moesten daar natuurlijk wel auto's en bussen door toen, en de gouden koets. Dus ze moesten de straat wel vrijhouden.

Deel Deze Pagina