Ga naar inhoud
All Things Royal

Harry, Meghan en de breuk met de koninklijke familie: discussie

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat ik er precies van moet denken, het overheersende gevoel is dat ik het jammer vind. Meghan leek me echt een aanwinst voor de familie. Maar er zijn toch wat zaken die ik me afvraag

- had Harry Meghan wel goed voorbereid op wat ze kon verwachten? Daarnaast: Meghan kan niet verweten worden wat bij Diana wel het geval was: jong, onervaren en naïef.

- Harry had in het begin van hun relatie er geen moeite mee om tegen de pers te zeggen dat ze moesten stoppen met racistische toon in hun berichten. Waarom was dat vanaf hun verloving/huwelijk ineens wel moeilijk?

- als Meghan zoveel moeite had met de toon in de pers: waarom werd er geen gesprek aangegaan met de royal rota van verslaggevers en fotografen? Waarom kozen ze voor de hard mode?

- niet ieder bericht had een racistische ondertoon: dat mensen het zat waren dat Meghan kritiek kreeg waar Kate geen kritiek kreeg snap ik. Het was ook niet netjes van de media. Maar waren die mensen net zo kwaad toen Beatrice en Eugenie werden afgerekend om hun gewicht? Dat Sophie Wessex een tijdje het zwarte schaap was? Dat Kate Waity Katie werd genoemd  en omdat de pers haar en William niet hard genoeg vonden werken Lazy Katie noemden? Meghan had niet minder of meer kritiek dan andere vrouwen.

- ik blijf het ook apart vinden dat alle problemen één gemeenschappelijke deler lijken te hebben: Meghan. Ruzie met vader, broer en halfzus, maar ook geen contact met haar moeders familie (die zat moederziel alleen in de kerk). Dat geeft toch ergens te denken over haar karakter...

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ongeveer hoe ik er over denk. Ik denk dat Fergie er ook over mee kan praten ...

Toen ze zich verloofden, vertelde ik mijn moeder dat ze mixed blood had. Mijn moeder had het echt niet gezien, dus erg opvallend is haar iets donkerdere kleur niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ugh, er is de afgelopen twee dagen veel gebeurd, waaronder beschuldigingen dat paleis Harry en meghan zou zwartmaken en dat Meghan staf gepest of op zijn minst niet netjes behandeld zou hebben.

Maandag kunnen we het zelf zien: op VRT en Net5.

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/least-10-ex-aides-meghan-23610311

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9327671/Meghan-claims-victim-Palace-conspiracy-RICHARD-KAY-reveals-truth-tantalising.html

https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/breaking-meghan-markle-says-royals-23613314?utm_source=twitter.com&utm_medium=social&utm_campaign=sharebar

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 5-3-2021 om 17:11, Nynke zei:

Het is zo langzamerhand één grote soap serie.

Om eerlijk te zijn begin ik het gehele gedoe vervelend te vinden. Hopelijk komt er snel bewijs dat Meghan óf gelijk had óf loog. Dat we het achter ons kunnen laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen